Кошельки и барсетки Burberry (Барбери) оптом

На странице:
Бренд Burberry був заснований в 1856 році кравцем Томасом Берберри. Бежевий тренч з підкладкою у фірмову клітину став візитною карткою марки. Його створенню

передував винахід Томасом Берберри водонепроникного і міцного габардину. У 1901 році марка стала офіційним постачальником уніформи офіцерів
британській армії. Для них Берберри розробив дизайн пальта, що дістало згодом назву тренч (trench coat - траншейне пальто). Пізніше тренч стали
носити члени королівських сімей, кіноактори, музиканти і моделі.
Трибарвна клітина

Спочатку підкладка тренчей була з клітини бежевих відтінків. Вона асоціювалася з традиційним англійським пледом і, відповідно, з теплом і затишком.

У 1924 році Томас Берберри запатентував тканину з клітиною з перетинів червоних, чорних і білих ліній на бежевій основі, з якої шили підкладку для
тренча. У 1960-х роках клітину стали використовувати в дизайні аксесуарів і іншого одягу. Сьогодні майстри бренду використовують три фірмові клітини:
оригінальну Haymarket Сheck, молодіжну Nova Сheck і нову House Сheck.
Нове життя

У кінці 1990-х була запущена лінія готового одягу Burberry Prorsum, створені перші колекції прикрас, нижньої білизни і купальників, почався випуск
джинсів і була запропонована послуга індивідуального пошиття чоловічих костюмів, пальта і кілтів. Зараз Burberry - це лінія Burberry Prorsum, колекції
якій представляють на Тижні моди в Лондоні, молодіжна лінія Burberry Brit, класична Burberry London і лінія тренчей Burberry Heritage.

У 2001 році креативним директором бренду став Крістофер Бейли. До листопада 2017 року він відповідав за колекції чоловічого і жіночого одягу, аксесуарів, взуття
дитячу лінію, а також випуск ароматів і косметики. Дизайнер експериментував з формою, силуетом, фактурою і кольором. У різні сезони були представлені
тренчи із замші, вінілу і хутра. Для суконь, топів і спідниць він вибирав мереживо, сітку, ніжну органзу і тюль, прикрашаючи одяг вишивкою і 3d-аппликацией.

Завдяки Крістоферу Бейли Burberry став одним з самих технічно просунутих модних брендів. Йому належала ідея створення офіційного сайту Art of
Trench, на якому публікуються фотографії прихильників марки, одягнених в тренч Burberry. У 2010 році марка першою представила 3d-трансляцию показу на
Тижню моди в Лондоні. У тому ж році була запущена послуга Retail Theatre, що дозволяє під час показу замовити одяг з нової колекції з допомогою
інтерактивних панелей, розташованих у бутиках марки.

Йому належала ідея в 2016 році об'єднати чоловічий і жіночий покази в один і ввести нову схему see now buy now, що скорочує час між показом
колекції на Тижні моди і стартом продажів в магазинах. Бізнес-інновація Крістофера Бейли стала загальним трендом: в тому ж році багато брендів запропонували
своїм клієнтам купити речі відразу після шоу. У лютому 2018 року Бейли показав свою останню колекцію для Burberry. На посту креативного директора
марки його змінив Рикардо Тиші.